14 år og ikke i pubertet og ingen sæd - er det ikke sent?
Hej! Jeg er 14 år, og kan ikke komme. Min penis er også meget lille, på størrelse med min pegefinger. Når mine klassekammerater snakker om at komme osv. bliver jeg pinlig. Jeg har prøvet at onanere i lang tid. Jeg får orgasme, men der kommer ikke noget ud. Min penis er også meget lille, så jeg går heller ikke i bad, når jeg er til idræt i skolen.
Jeg tror ikke, jeg er i puberteten, men det er da for sent at ikke være det som 14-årig? Håber i kan svare.
Den triste, 14 år

SVAR:
Kære Den Triste
Tak for dit spørgsmål til AdamogEva.dk. Det er dejligt, at du har frimodighed til at skrive.
Det, du spørger om, har vi skrevet noget om, så prøv at søge med de ord, som passer på din situation, fx “udløsning” eller “penis”, “pubertet” og “sent”.
Du kan også gå ind i vores leksikon. Udover en kort forklaring på det valgte ord, får du foreslået en række artikler og svar, som kommer ind på din situation.
Jeg har fundet nogle links, som jeg tror, du kan have glæde af:
Hvorfor den uretfærdige forskel i pubertetsudvikling hos drenge?
Hvordan får jeg mod til at gå i bad med de andre?
14 år og onanerer - er det normalt, der ikke kommer så meget sæd ud?
Pubertet - en ekstrem forvandling
Penis vokser ikke – hvad kan jeg gøre?
Hvis du ikke synes, du finder det, du har brug for, så må du endelig skrive igen.
vh Maria