Er svie ved udløsning naturligt?

Vis spørgsmål

Hej, jeg onanerer ca. 2 gang om dagen og hver gang, jeg gør det, sker det, at så snart jeg får udløsning, får jeg svie i min penis, indtil jeg stopper og venter et par minutter. Jeg vil bare gerne vide, om det er naturligt eller hvordan.

Lagkagen, 13 år

SVAR:

Hej Lagkagen

Ja, det er naturligt nok. Det skyldes formentlig nogle bittesmå rifter i urinrøret, som så svier, når de kommer i kontakt med den basiske væske fra sæden. Der er ingen grund til bekymring.

Mvh

Boje