Hej A
Først og fremmest vil jeg sige, jeg er glad for, I alligevel fandt ud af, at det skulle være jer.
Normalt med uro i parforhold
Det er meget normalt, at par tager deres forhold op til revision indimellem, og nogle gange kan det føre til kortvarige brud. Når man oplever sådanne brud eller tider med uro i parforholdet, er det også normalt, at man føler, tæppet bliver trukket væk under én. Det er lidt, som om verden bliver vendt på hovedet, og det tager tid, før livet vender tilbage til normal igen.
Bruddet forandrer
Og et eller andet sted skal det jo faktisk ikke vende tilbage til normal, men en ny normal – forstået på den måde, at en sådan proces forandrer både os og forholdet til det bedre. Som du beskriver, bliver I måske bedre til at påskønne hinanden og bedre til at pleje jeres forhold, da I har prøvet, hvordan det er at stå uden hinanden. Derfor kan disse tanker eller spørgsmål også sagtens melde sig i tiden fremover, da du stadig er i en tilpasningsperiode, hvor du husker smerten fra den tid, I var fra hinanden.
Jeg håber, I blot forstærker jeres forhold igennem denne proces.
Måske kan I få noget godt ud af at læse nogle artikler sammen og tale om, hvad I gerne vil for jeres forhold. Jeg foreslår artiklerne:
Kærlighed i praksis
Konflikter i parforholdet
At flytte sammen
Den nødvendige tilgivelse
Venlig hilsen
Anne