Er det normalt at have en så stor penis som 11-årig?

Vis spørgsmål

Hej, jeg er en dreng på 11 år, og jeg er ret sikker på, at jeg er den eneste i min klasse, der er i puberteten.

Er det normalt, at min penis er 8 cm lang og 2cm bred og i stiv tilstand 16 cm lang og 2½ cm bred?

M

SVAR:

Hej M

Tak for spørgsmålet.

Helt normalt

Det er meget muligt, at du er lidt tidligere ude end dine klassekammerater i forhold til puberteten, men det er ikke noget, der bekymrer mig. Du beskriver også din penisstørrelse, og det er også helt normalt.

Her på hjemmesiden har vi et tema om drenge og pubertet. Tag et smut derind, så kan du læse mere om, hvad puberteten indeholder.

Måske er det særligt det her svar, som kan være interessant for dig: 11 år. Er det normalt, at min penis er så pinligt stor?

MVH Jonas