Kommer jeg ikke til at vokse mere?

Vis spørgsmål

Hej, jeg er en ung fyr på 15 år. Jeg er kun 167 høj.

Kommer jeg ik' til at vokse så meget mere? Og hvor høj tror du, jeg bliver ca.?

SVAR:

Hej

Det kommer an på, hvor langt i din pubertet du er.

Hvis du har hår på penis og andre steder, bliver du ikke meget højere.

Når man er 167 og 15 år, kan nogle godt blive højere, men det er ikke meget, hvis du er et godt stykke igennem din pubertet.

Du kan måske få noget ud af at læse svar til andre på din alder:

Er det muligt, at jeg vokser mere?
Hvor høj kan jeg regne med at blive?
15 år og ikke i puberteten – sker det for mange?
Hvor høj ender jeg med at blive?

Find flere svar og artikler i vores tema Pubertet – mest for drenge.

Vh Roland Knudsen