Hvordan finder jeg ud af, om hun kan lide mig?
Allerførst, så er jeg taknemmelig for at denne side er blevet oprettet!
Jeg synes det er super fedt at unge bare kan komme og spørge om hvad de nu synes
Spørgsmål 1:
Jeg er en dreng på 14 og i min klasse er der så en pige jeg er ret så vild med. Jeg har både skrevet med hende og snakker også med hende en gang i mellem. Så, hvordan finder jeg ud af om hun også kan lide mig?
Spørgsmål 2:
Stadig, der er den her pige i min klasse, men det største problem er, at jeg er ikke så høj og stor som de andre drenge. Jeg er 160 cm og vejer omkring de 40 (hvilket ikke er meget). Pigen, jeg er forelset i er ikke direkte stor, men højere og større bygget end mig. Jeg er lidt bange for, at hvis folk finder ud af, at jeg har følelser for hende, så vil de "mobbe" mig med at sige jeg er lille osv.
Hvordan tackler jeg det på den bedste mulige måde?
Spørgsmål 3:
Et helt andet spørgsmål, som ikke har noget med mit kærlighedsliv at gøre er: Jeg har fået nogle små hvide pletter på min penis. De er sådan lidt på siden og sådan. Den er også begyndt at klø. Jeg har prøvet at bruge noget speciel creme til kløen og sådan (som ikke direkte er beregnet til det) men jeg synes ikke rigtig det hjælper... Jeg har aldrig haft sex før, og jeg vasker mig grundigt med vand hver dag.
Har I nogle forslag til hvad jeg gør?
Tak for jeres tid :)
anonym 14 år

SVAR:
Tak for din rosende ord til vores side. Jeg vil prøve at svare på dine spørgsmål, så godt jeg kan.
Svar 1: At få det sagt
Det kan være svært. Nogle sender ikke klare signaler, men hvis du mener noget med det, er du "bare" nødt til at bruge noget mere tid sammen med hende. Hvis du fornemmer, hun er interesseret i dig, og også sætter pris på at snakke med dig og lave noget sammen med dig, så må du begynde at gøre det klart for hende, hvad du føler. Du kan evt. sende hende en lille gave eller et brev, eller noget i den stil, hvis du foretrækker det, frem for at sige det til hende. Nogle gange kan det være en god ide, at sige det i et brev eller på en anden måde, hvorefter hun får tid til at tænke lidt over det.
Jeg sætter også nogle links til dig her, hvor der er svar til andre, der føler det præcis på samme måde som dig. Det er nemlig helt naturligt, at føle det er svært at ”bryde isen” og tale om sine følelser. Det er ”sårbart” for man kan jo risikere at blive afvist.
Prøv også at læse:
Hvordan ved man om man er forelsket?
Svar 2: Din størrelse
Tja, du kan jo hverken lave om på hendes eller din størrelse. Jeg tror ikke, at de vil drille dig, og hvis de gør, er det nok noget, du må tage med, hvis du bliver kærester med hende. Din alder taget i betragtning, så er det helt naturligt. Pigerne er lidt længere fremme i deres vækst-spurt end drengene. Du kan se frem til at vokse en del de næste år.
Svar 3: Hvide pletter
Det er helt normalt at drenge/mænd har små hvide knopper/Pletter på penis. Sådan er det bare. Det er en dårlig ide at begynde med creme osv, da det nemt kan få det til at klø, når man begynder på det. Prøv at holde pause med cremen, og se hvad der sker.
Skriv endelig tilbage, hvis der er andet vi kan hjælpe med
vh Roland