Er jeg mærkelig, når jeg tænder på at blive rørt på næsen?

Vis spørgsmål

Hej Adam og Eva

Er det mærkeligt at tænde på specifikke mærkelige ting sexuelt? Fx synes jeg, det er dejligt, når en pige dutter eller rører mig på næsen.

Er jeg blevet crazy?

Dreng på 15 år

SVAR:

Kære dreng på 15

Du spørger, om du er mærkelig, når du tænder på usædvanlige ting – fx at din næse bliver berørt.

Det korte svar er: Nej! Du er ikke mærkelig. Vi er heldigvis alle sammen forskellige – både indeni og udenpå. Nogle foretrækker lasagne, mens andre foretrækker sushi. På samme måde med seksuel tiltrækning. Nogle foretrækker brunetter – andre blondiner.

Det er nok ikke de fleste, der tænder på at blive rørt på næsen, men mange kan godt lide at blive rørt i ansigtet, og specielt læber og ører er særligt følsomme. Men det er ikke mærkeligt at tænde på noget usædvanligt. Det er bare “dig”, og det er mega i orden!

At finde sin egen unikke seksualitet er spændende. At udleve den sammen med en, du er i et trygt forhold med, er endnu federe.

Jeg håber, ovenstående svarer på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at skrive igen!

Mvh Jonas Mejlgaard