Undrer mig over forandring - er farven på penis normal?

Vis spørgsmål

Jeg har i nogen tid ikke rigtig tænkt over det. Men har på det seneste bemærket min penis er blevet meget gråbrun i farven. Min glans eller penishovedet er blevet blåligt. Jeg har en lille rød plet på min glans også.. Jeg er ret bange for det..

Hjælp, er det noget normalt eller?

Jørgen, 15 år

SVAR:

Hej Jørgen.

Det er jo altid lidt svært at vejlede, når jeg ikke kan se den "live", men det du beskriver lyder helt normalt uden at du skal bekymre dig om det. Hvis det bliver værre eller ændrer sig, må en læge se på det.

Roland