Små sten under penis huden - hvad kan det være?

Vis spørgsmål

Hej Adam og Eva.

Jeg har et eller andet mærkeligt under huden på min penis på bagsiden. Det mærkes som små sten under huden. Det gør ondt, hvis man trykker på dem, og de er meget ømme. Det er af og til rødt, der hvor de er, og nogle af dem er så store, at man kan se, det buler ud..

Er der en, der kan svare på, hvad det er og hvordan jeg får det til at forsvinde

P.S Håber I vil svare på mit spørgsmål, da jeg er meget nervøs og det gør meget ondt.

Den nervøse, 15 år

SVAR:

Hej

Jeg har ikke noget godt bud på, hvad det kan være, når jeg ikke kan se hudforandringerne.

Jeg vil opfordre dig til at kontakte din egen læge, hvis det generer dig.

Mvh Boje