Pludselig smæld og smerte i penis ved samleje - hvad kan det skyldes?

Vis spørgsmål

Hej. Jeg er en ung fyr, som har et stort problem. En dag da min kæreste og jeg dyrkede sex, mærkede jeg pludseligt et smæld i penis. Efter situationen har jeg nogle gange smerter ved rejsning og min penis kan ikke holde sig oppe i længere tid.

Håber, I kan hjælpe mig!

SVAR:

Hej

Man må umiddelbart mistænke en såkaldt "penisfraktur", hvor der sker et brist i én eller begge bindevævshinder omkring svulmelegemerne i penis. Jeg vil råde dig til at kontakte din praktiserende læge snarest mhp. en vurdering.

Mvh

Boje