Penis ændret udseende – skader onani?

Vis spørgsmål

Hej, er i slutningen af mit 13. år. Jeg har onaneret 2 gange i et tidsrum på 3 timer. Og her til aften så min penis ikke normal ud. Den var tyndere i starten, end den plejer, men afstanden af det smalle område var ikke ens på begge sider.

Onani har jeg gjort i et godt stykke tid nu, så fik et kæmpe chok, om det var alvorligt.

VIL GERNE HAVE HURTIGST MULIGT SVAR. TAK.

Undrende, 13 år

SVAR:

Hej undrende

Det lyder lidt mærkeligt, hvis din penis pludselig så anderledes ud eller havde ændret form. Kan det ikke skyldes anderledes belysning? Det er ikke noget, som sker på baggrund af onani. Hvis du ser efter igen, tror jeg, at du vil indse, at din penis ser normal ud igen.

Har du læst artiklen om onani? Om onani – mest for drenge.

Mvh

Boje