Min penis er meget lille - hvad gør jeg?

Vis spørgsmål

Hej, jeg hedder Jeppe. Jeg er dreng på 16, som har et usædvanligt problem. Jeg har målt min diller til at være 3 cm i stiv tilstand. Jeg er meget pinlig over den, og jeg går aldrig i fællesbad.

Jeppe

SVAR:

Kære du

Det kunne lyde, som om du har en usædvanligt lille penis, og jeg kan forstå din bekymring. Jeg ved, det kan lyde svært, men jeg synes, du skal snakke med nogle voksne om det, og det skal være nogen, du har tillid til.

Alternativt kan du gå til din læge og få ham til at kigge på det. Tag gerne et billede af din penis i stiv tilstand og medbring det til lægen.

Det kan jo også være, at du har målt forkert, og at den slet ikke er så lille endda.

Andreas Hoff