Må ikke se min kæreste for hendes forældre - hvad gør jeg?
Jeg har en kæreste, jeg elsker rigtig højt, og som også elsker mig rigtig højt. Problemet er min kærestes forældre, der ikke vil lade hende se mig. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre og føler intet, der er at gøre... Har virkelig prøvet alt, og mine egne forældre er også indblandet, men de kan heller ikke gøre noget. Hvad skal jeg gøre for at kunne se min kæreste igen???
M, 17 år

SVAR:
Hej M
Det er meget svært for mig, at give dig et svar ud fra de oplysninger, du giver mig. Du fortæller, at I har prøvet ALT. Hvad har I prøvet?
Jeg har heller ikke nogen forhistorie omkring, hvorfor? Hvad er det, der gør, at I to ikke må se hinanden? Er der sket et eller andet? I er blevet kærester, altså har I set hinanden. Er det pludseligt opstået, at forældrene forbyder jer at ses? Er det pga noget, I har gjort, noget du har gjort, er der religion blandet ind, eller hvad er årsagen. Jeg har brug for flere oplysninger, for at kunne give dig et ordentligt svar.
Vil du ikke være sød at skrive ind igen, og prøve at løfte sløret for, hvad der er sket, og hvilke ting I allerede har forsøgt, så jeg ikke bare foreslår noget, som I allerede har prøvet.
Jeg har tidligere skrevet svar til én, hvor forældrene ikke kunne lide kæresten, dette svar kan du prøve at se på, men jeg ved ikke, om det rammer noget af det, som I to har problemer med. Skal jeg vælge min familie eller min kæreste
Mange hilsner Anja