Hvad kan det være, jeg har fået efter sex, som klør?

Vis spørgsmål

Kære person som skal svare på dette.

Jeg har efter at have sex med min kæreste 3 gange, alle gange med kondom, fundet ud af, at jeg lige inden skedeåbningen har noget, som ligner en miniatureudgave af de små kønslæber. Der sidder dog en "hvid dut" på "spidsen", og så er det, efter at jeg havde sex 3. gang begyndt at klø en del, det svier ikke, kun hvis jeg klør i det. Kan nogen fortælle mig, om det er normalt, da jeg er mega bange for, at der er noget galt med mig..

Pige, 16 år

SVAR:

Hej

Jeg synes, du skal kontakte din praktiserende læge for at blive undersøgt for kondylomer; også kendt som kønsvorter.

Du kan være smittet med kønsvorter, selv om I har brugt kondom.

Mvh Boje