Flov over min penis - kan jeg gøre noget for at få den større?

Vis spørgsmål

Har længe gået og været MEGET flov over min piks størrelse, for den er kun 12-13 cm, når den er stiv og ville egentlig bare vide, om I ved, om der er en øvelse eller noget, jeg kan gøre, for at den bliver større?

Dreng, 15 år

SVAR:

Hej

12-13 cm er en fuldstændig normal størrelse for en penis og derfor ikke noget at være flov over. Nej, der findes ingen øvelser, der kan gøre, at den bliver større.

Læs også svar til andre med samme problem:
Penis vokser ikke – hvad kan jeg gøre?
Hvad kan man gøre for at få penis til at vokse?

Vh Boje