Er det normalt at tisse helt hvidt?

Vis spørgsmål

Hej. Her en dag tissede jeg helt hvidt, det var næsten helt gennemsigtigt. Hvad kan der være i vejen?

Mvh. En dreng på 13 år

SVAR:

Hej dreng på 13 år

Jeg går ud fra, at du med "hvidt" mener gennemsigtigt, som du også skriver. Det er der absolut intet i vejen med. Det skyldes formentlig, at du har drukket mere væske, end du plejer, hvorfor urinen er blevet fortyndet. Det svarer lidt til, at man har blandet sin saftevand alt for tyndt, så den ikke smager af noget, fordi man har kommet for meget vand i.

Der er altså intet i vejen med det!

Dr. Hoff