Kommer min forhud for langt tilbage?

Vis spørgsmål

Kære Adam og Eva. Jeg er en dreng på 12 år, som har gået og spekuleret lidt.

Normalt er det stramt at trække overhuden tilbage, men når jeg bliver "opstemt" er det nemt at trække den tilbage, måske lidt for nemt.

Jeg får den hurtigt trukket ned over kanten, og så kan jeg faktisk også lidt længere. Jeg kan se ned bagved kanten :S Så nu er det så jeg tænker at når man har sex (engang) om den så ikke bliver trukket for langt ned. Jeg troede kun den kunne komme over kanten?

vh 12 år

SVAR:

Kære Dig

Tak for dit spørgsmål til AdamogEva.dk.

Det du beskriver er helt normalt, og vil ikke give nogle problemer i fremtiden.

Du kan også søge her på siden ved f.eks. ved at klikke på "forhud" i vores leksikon. Da vil du få nogle henvisninger til andre spørgsmål/svar.

Hvis du vil vide mere om dig selv og din krop er her nogle gode link.

Drengens kønsorganer

Fra dreng til mand

De bedste hilsner Roland