Kan man gøre noget ved min lille penis og rejsningsproblemer?

Vis spørgsmål

Hej

Jeg er en fyr på 31, som har rejsningsproblemer. I fem år har jeg fået Viagra, men pillerne virker ikke.

Jeg har en lille penis; i slap tilstand er den 6 cm, og den er ikke så tyk i omkreds. I stiv tilstand er den 13 cm. Hver gang jeg får en kæreste, eller jeg møder en, og vi så har sex, så vil de mig ikke bagefter, og det gør mig meget ked af det. Har været single i snart 5 år. Kan man gøre noget ved, at den er så lille? Kan man komme til en kirurg eller noget?

Jeg har gået til psykolog, men jeg kan ikke li', hvordan jeg ser ud, og jeg har ikke noget selvværd eller selvtillid. Jeg har også en depression, som har varet i snart fem år.

Jeg har en sygdom, som hedder Klinefelters syndrom, og jeg får en hormonsprøjte hver tredje måned, som jeg skal have resten af mit liv.

Håber, du kan hjælpe mig.

SVAR:

Hej med dig

Jeg er ked af at høre, hvor svært du har det. Det virker, som om du skriver til mig især mht. din penis, som jeg vil svare på.

Lille penis

Det er desværre meget almindeligt, at mænd med Klinefelters syndrom har en mindre penis end normalt. Det er pga. de hormonelle forstyrrelser, som dit syndrom giver i din krop, men det vidste du måske allerede. En psykiater eller psykolog kan selvfølgelig ikke hjælpe dig med størrelsen af din penis, men det kan en urolog muligvis.

Tal med din læge

En urolog er en kirurg med speciale i kønsorganer, men jeg mener, det er meget sjældent, den slags operationer foretages. Det betyder jo ikke, at du ikke kan få det foretaget. Da det er noget, som går dig meget på, vil jeg foreslå, at du spørger din læge om en henvisning til en urolog på et universitetshospital til en samtale, om det er noget, lægerne kan hjælpe dig med.

Hvis der ikke kan gøres noget kirurgisk, er det vigtigt for dig at få det afgjort, så du kan vide det. Hvis der ikke kan gøres noget kirurgisk, kan du lære at tilfredsstille din kommende kone på andre måder.

Sex og kærester

Mht. dit sexliv: Hvis dine kærester eller sexpartnere ikke vil se dig, efter I har været i seng sammen pga. størrelsen på din penis, ville jeg ikke være ked af, at de tog af sted. Så ville jeg i stedet lede efter en pige, som kunne lide mig på trods af min krops udseende. Der vil altid være noget ved vores kroppe, som ikke er perfekt, og du er nødt til at finde en kone, som kan lide dig for den, du er trods de ikke-perfekte ting, som er ved din krop. Du vil jo heller ikke kunne finde en kvinde med en perfekt krop.

Gud har lavet os forskellige, men det er dit syndrom, som har forårsaget størrelsen på din penis. Når du får en kone, som elsker dig for den du er, er jeg helt sikker på, at du vil kunne lære at tilfredsstille hende seksuelt uanset, hvordan din krop er.

Venlig hilsen
Roland