Hvorfor først sæd et par minutter efter jeg har onaneret?

Vis spørgsmål

Hej, jeg ville bare spørge, om når man har onaneret og der ikke kommer noget ud, men nogle par minutter efter, man har gjort det, så begynder det at at føles som der dropper tis/sæd.

Kasper, 15 år

SVAR:

Hej Kasper

Hvis man stopper med at onanere før man har haft udløsning, kan der efterfølgende komme noget "præsperm" (præejakulat) ud. Det er en slags væske, som smører urinrøret før man har udløsning. Det er helt normalt og fuldstændig ufarligt.

Mvh Boje