Hvor stor er chancen for at jeg er gravid?

Vis spørgsmål

Hej. Jeg er en kvinde på 27 år. Der sammen med min kæreste igennem flere år, har valgt at forsøge at få et barn. I januar 2011 stoppede jeg med p-piller. Efter mit p-pillestop har mine menstruationer været regelmæssige og 33 dage imellem menstruationerne.

Det er gået godt frem til d. 15/4 2011, hvor jeg skulle have min menstruation, men der var noget, som ikke var, som det skulle være. Jeg begyndte at pletbløde en meget lille smule og først sent om aftenen kommer en menstruationslignende blødning, som var svagere end normalt, både i styrke og varighed. Bløder normal 5-6 dage. og er altid meget kraftig i det.

Men denne gang kun i 2 dage og igen efterfulgt med lidt pletblødning 2 dage efter den var stoppet. Jeg har taget en graviditetstest flere gange, som viser negative.

Jeg har for 14 dage siden begyndt at få kvalme mest om morgen, og inden for den sidst uge lidt at mere træthed end normalt. Syntes at jeg har fået øget udflåd.

Kan det være en Implationsblødning?? og hvor stor chance er der for det??

Hvor stor chancen er der for, at jeg er gravid?

Håber I kan hjælpe

SVAR:

Hej

Nu er der gået lidt tid siden dit spørgsmål kom, så sandsynligvis ved du nu mere om, hvorvidt du er gravid eller ej.

Hvis du har graviditetssymptomer som bl.a. kvalme og ikke har fået yderligere blødning, men testen bliver ved med at være negativ, så prøv at få en tid hos din læge. Man kan tage en blodprøve og måle mængden af graviditetshormon i blodet.

Håber alt det bedste for jer med at få et barn.

med venlig hilsen Linda Møller