Hvad skal jeg gøre ved min temmelig skæve penis?

Vis spørgsmål

Selvom jeg ikke er i et forhold med nogen eller vil komme til at have samleje før om mange år, så er jeg stadig meget usikker på min penis, der nemlig er bøjet.

Jeg ved, det er en normal ting, at nogle folk har en skæv penis, men min bøjer altså ret meget. Den har en konstant bue, der ender med at bøje i en, lad os sige 30 graders vinkel til venstre i forhold til, hvis den var lige.

D, 17 år

SVAR:

Hej D

Det er meget almindeligt, at penis drejer til den ene side, og det giver ikke problemer ved samleje.

Det er ikke noget, som du behøver bekymre dig om, og det er heller ikke noget, som man kan gøre noget ved.

Du kan også læse svar til en anden med samme problemstilling: Kan jeg få rettet min krumme penis? og artiklen Penis, forhud og testikler.

Vh Roland Knudsen