Har to huller på penis - er det normalt?

Vis spørgsmål

Hej Adam og Eva!

Jeg er lidt forvirret. Jeg kan ikke rigtigt finde noget på nettet om det.. Men.. Jeg har 2 huller på penis.. Er det normalt? Og det er kun det ikke "normale" hul, der virker.

Kan man fikse det? Eller skal jeg leve med det resten af mit liv?

B, 14 år

SVAR:

Hej B

Det er jo svært at afgøre via internettet, men umiddelbart lyder det, som om du har noget, som hedder hypospadi. Det er en tilstand med et ufuldstændigt udviklet urinrør.

Jeg synes, du skal kontakte din egen læge mhp. vurdering. Hvis der er tale om hypospadi, kan man operere for det.

Du kan læse mere på sundhed.dk.

Mvh Boje