Har aldrig haft en våd drøm – er det et problem?

Vis spørgsmål

Nu er det ikke noget, jeg har snakket med nogen om; jeg forstår bare ikke, hvorfor jeg ikke har haft en våd drøm? Jeg er nu 20 år og tænker, om det er noget, jeg skal være bekymret omkring?

Det skal lige siges, at jeg har problemer med forhudsforsnævring, som jeg ikke har været til lægen med endnu, da jeg sagtens kan dyrke sex, uden at det betyder noget. Jeg har tænkt mig at gå til lægen med det snart.

Mvh D, 20 år

SVAR:

Hej D

Det er ikke alle, som oplever våde drømme. Du kan læse mere om det i vores leksikon under Våde drømme, hvor du også kan se artikler og svar, som omhandler emnet.

Det er normalt at have våde drømme, men det er også fuldstændig normalt ikke at have dem, og det er ikke noget, du skal være bekymret over. Det er ikke et symptom eller udtryk for, at der er noget i vejen.

Mvh Boje