Er det normalt at stiv penis bliver meget hård og meget rød?

Vis spørgsmål

Hej.

Jeg har en penis, der bliver meget hård og meget rød i stiv tilstand. Den bliver faktisk så hård, at jeg ikke rigtig kan føle så meget i den. Min kæreste kommenterer også, at den er meget rød, men det svier ikke, det gør ikke ondt. Når den så er normal og slap, så har den en normal farve igen?

Kan I hjælpe mig?

Martin, 24

SVAR:

Hej Martin.

Jeg er ikke helt sikker på, hvad det er, du beder om hjælp til? Spørger du, om der kan gøres noget, eller hvem du skal henvende dig til? Jeg kender ikke nogen sygdom, som giver dig det problem, som du beskriver. Hvis det ikke gør ondt eller giver dig nogle problemer, så kan jeg ikke se, hvorfor der skal gøres noget ved det? Skriv endelig tilbage med flere oplysninger, hvis du ønsker yderligere hjælp.

Roland