Skæv penis - bøjer 90 grader nedad - hvordan med operation?

Vis spørgsmål

Hej, jeg er en dreng på 16. Min penis peger ca. 90 grader ned af. Hvad gør jeg? Jeg vil helst ordne det hele alene, uden nogle ved det. Har hørt noget om en operation, men hvor langt tid går der, før den er normal igen og koster sådan en operation noget?

Tak på forhånd.

Anonym, 16 år

SVAR:

Hej

Hvis den peger nedad i slap tilstand, er det jo helt normalt.

Drengens kønsorganer

Hvis den peger 90 grader nedad i erigeret (stiv) tilstand, må jeg ærligt svare, at jeg ikke véd, om det er noget, man opererer for. Det skal formentlig vurderes af en specialist på området. Men først og fremmest må det jo afgøres, om der er tale om noget unormalt eller ej. Hvis du mener, at det skal undersøges nærmere, er du nødt til at kontakte din egen læge.

Mvh

Boje