Penis bøjer meget - skal jeg opereres?

Vis spørgsmål

Hej :) Jeg har en penis, der bøjer rigtig meget til venstre. Hvor meget skal den bøje, før man skal opereres? Er der nogen fare forbundet med operation? "Virker" den perfekt igen bagefter? og kan jeg godt vente til lige før, jeg bliver gift med at få en sådan operation, eller skal det klares allerede?

Håber I vil hjælpe mig :)

Dreng, 16 år

SVAR:

Hej

Rigtig mange mænds peniser drejer til den ene side. Det er utroligt sjælden, at det giver nogen problemer. Jeg har faktisk aldrig hørt, at det kan. Man vil i hvert fald kun gøre noget, hvis det giver problemer ved samleje, så bare vent: Det vil sikkert ikke give nogle problemer, og hvis det af en eller anden grund skulle gøre det, kan du tage det op med din læge til den tid.

Roland