Knude på testiklen gør ondt - hvad kan det være?

Vis spørgsmål

Hej, jeg er en ung knægt på 18.

For ca. to uger siden opdagede jeg en knude/lille klump i den øverste del af min venstre testikel. Det er en lille knude på testiklen, som gør ondt, når jeg trykker på den. Jeg er rigtig bekymret og håber, I kan give mig et svar!

anonym, 18

SVAR:

Kære Spørger

Jeg kan godt forstå, du er bekymret. Det er ikke rart at opdage en knude, selvom den er meget lille. Jeg tænker dog, at det kan være din bitestikel. Hvis knuden ikke er forsvundet, når du får dette svar, synes jeg, du skal lade din egen læge se på det og få vurderet, om der er grund til bekymring.
Du kan også prøve at læse følgende svar: Knude over testikel - hvad kan det være?

Kærlig hilsen Else