Kan min penisstreng være sprunget efter sex?

Vis spørgsmål

Hej Adam og Eva.

Under sex med min kæreste i går aftes begyndte min penis at bløde. Jeg lagde ikke mærke til det før efter noget tid. Det blødte kraftigt og længe.

Jeg søgte rundt på internettet noget tid og tror, at jeg kan bekræfte, at det er min streng, der er sprunget. Det tror min kæreste også.

Jeg vil bare høre følgende spørgsmål:

Hvordan jeg kan vide, om den er sprunget eller ej?

Er erektion farligt, mens den er sprunget?

Hvad skal man eventuelt gøre for at hjælpe det?

Jeg vil meget gerne undgå læge besøg!

Mvh

Anonym

SVAR:

Hej Anonyme

Det bliver et kort svar. Det kan ikke undersøges tilstrækkeligt via nettet. Jeg vil anbefale dig at gå til lægen, også selvom du helst vil undgå det.

Mvh Boje