Kan ikke får hele forhuden tilbage - hvad gør jeg?

Vis spørgsmål

Kære Adam og Eva. Hej jeg hedder Lukas og er 12 år. Jeg har et problem med, at når jeg trækker forhuden tilbage på min penis, så er noget af huden nogle steder nærmest 'limet fast' til penishovedet, det vil altså sige, at noget af huden bare ikke gider at 'trække' sig tilbage. Har haft det nogle år.

Kh Lukas.

SVAR:

Hej Lukas

Det er et meget almindeligt problem. Det kan være, at noget af forhuden ikke helt har sluppet penishovedet. Det kan nemt blive bedre om nogle år. Hvis det gør meget ondt eller giver problemer, er du nødt til at vise det til en af dine forældre, men det vil sikkert blive bedre af sig selv.

Roland