Er der noget galt, når den ene testikel ligger foran den anden?

Vis spørgsmål

Hej med jer

Skriver, fordi jeg synes, at venstre testikel stort set altid ligger længere fremme i pungen og højre længere tilbage. Der er ingen ømhed; de føles normale som de skal.

Man kan kalde det en slags forskydning - de hænger lige langt nede som sådan, men venstre ligger bare altid stort set lidt længere fremme. Kan der være noget galt ved det?

Mand, 23 år

SVAR:

Hej

Det er ikke noget, du skal være bekymret for. Hvis dine testikler føles normale og ikke gør ondt men blot ligger lidt forskudt, betyder det ingenting.

Venlig hilsen
Roland Knudsen