Hej Ole
Det er godt at høre, at du har det godt igen. Du har ret, at hævede lymfeknuder kan være tegn på kræft, men det er det meget sjældent, hvis de bliver forstørrede i forbindelse med feber mm, men det er meget vigtigt, at de så skal blive små igen ret hurtigt....Dette er noget, som en 14 årig dreng ikke selv kan vurdere. Du er nødt til at fortælle dette til dine forældre, selvom det er meget usandsynligt, at du er alvorlig syg....
Roland
