Penis skæv og peger lige op ved rejsning - er det et problem?

Vis spørgsmål

Hej adam og eva.

Jeg er 13 år og har nogle penisproblemer. Feks. når min penis er slap, drejer den mere til venstre sammen med mit penishoved. Den drejer ind under huden og til venstre. Er nødt til at trække huden tilbage, når jeg tisser, er det et problem?

For det andet: Når jeg har stivert, peger min penis direkte mod mit ansigt - er det normalt, at den peger direkte op???

Håber I kan svare hurtigst muligt

KH 13- årig dreng

SVAR:

Hej

Det, du beskriver, er ganske normalt og ikke noget problem. Penis kan sagtens være en smule skæv, og det er ikke noget at være bekymret for. Det er helt normalt, at penis peger direkte op ved rejsning.

Mvh

Boje