Hvordan finder jeg mit livs kærlighed?

Vis spørgsmål

Hej

Jeg har muskelsvind og er tiltrukket af fede og tykke kvinder. Men det sted, hvor der er størst chance for at finde en tyk kæreste, er i USA. Mit dilemma er, at jeg på grund af min muskelsvind hører under en paragraf, som gør, at jeg ikke må forlade Danmark.

Så hvordan finder jeg en tyk kvinde uden at gøre det på nettet og datingapps og -sider eller sociale medier, når jeg hellere vil møde dem face to face?

M, 23 år

SVAR:

Hej M

Tak for dit spørgsmål, og at du har mod på at dele dit dilemma med os.

Mit livs kærlighed

Jeg kan se i din overskrift, at du søger dit livs kærlighed. Det lyder som en rigtig spændende rejse, du skal til at begive dig ud på. Jeg håber, det bliver en god rejse for dig.

Når du skriver, at du søger dit livs kærlighed, skal du til at have indstillet sigtekornet, så du ved, hvad det helt præcis er, du leder efter. For hvis det er dit livs kærlighed, må jeg gå ud fra, at det er en, du har lyst til at bruge en stor del af dit liv med.

Du skal have gjort dig nogle overvejelser om, hvad der er vigtigt for dig ved en kommende kæreste. Det kunne fx være de her overvejelser:

  • Skal hun være forstående, kærlig, lyttende, sjov, flabet, klog eller noget helt syvende?
  • Er du ude efter et langdistanceforhold, eller skal hun bo sammen med dig?
  • Skal hun tale dansk eller helst tale et andet sprog?
  • Hvilke fremtidsværdier skal hun have?
  • Hvor meget betyder udseende?
  • Hvor gammel skal hun være?

Tiltrækning og søgning

Det er godt, at du har mærket efter og nu ved om dig selv, at du føler dig tiltrukket af store kvinder. Du har også gjort dig nogle overvejelser om, at der er flest med den profil i USA. Du har gjort dig nogle tanker om, at du ikke vil møde dem på sociale medier. Jeg forstår godt, at du gerne vil møde kvinderne face-to-face, da det giver det bedste billede af, hvem man egentlig er.

Hvis din søgning på dit livs kærlighed kun er, at hun skal være en stor kvinde, så tænker jeg, at det kan blive udfordrende at finde hende. Hvis du udvider mulighederne og er villig til at finde en, der ikke nødvendigvis har det udseende, du leder efter, men også har nogle værdier du holder af, så er chancerne for at finde en noget større. Når jeg siger sådan, er det for at tydeliggøre, at udseende efter min mening ikke bør betyde alt, men selvfølgelig er udseende en del af den samlede pakke.

Måske kan du få mere input ved at læse vores artikel Ridderen på den hvide hest og svar til en kvinde: Jeg elsker min kæreste men er ikke vild med hans udseende - hvad gør jeg?

Mødested

Jeg har lyst til at foreslå dig at tage på Egmont Højskole i Hov. Her er der mange forskellige slags mennesker, så du får mulighed for at møde andre face-to-face og få nogle nye relationer. Et venskab derfra kan måske udvikle sig til kærlighed, og måske behøver hun ikke være en stor kvinde men dejlig på så mange andre måder.

Jeg håber, det gav svar på noget af det, der fylder hos dig, og at du finder kærligheden derude.

Kh Louise