Tror jeg er vild med en fyr - men hvad vil han?
Hej. Jeg tror, jeg er vild med en fyr. For halvandet år siden gik jeg i 10. klasse med ham, og der var den her fest, hvor vi kyssede, og jeg kom til at sige, at jeg synes, han var ret sød (hvilket jeg også syntes dengang), men han virkede ikke så vild med mig. Han var også jomfru, fortalte han.
Jeg havde en kæreste på det tidspunkt, og det var selvfølgelig dumt, men jeg syntes virkelig, at denne her fyr var så sød.
Vi kyssede kun den aften. Da vi så hinanden i skolen igen, udvekslede vi ikke ET ord. Aldrig. Han blev smidt ud inden eksamen, så vi så ikke hinanden, indtil for to uger siden....
(Jeg har ikke en kæreste mere)
December 2012 begyndte jeg at få sms'er fra fyren om natten, hvor han skriver "hej hvordan går det?" og så vågner jeg om morgenen til sådan en besked, og jeg svarer igen, men får aldrig svar.
To uger senere skriver han igen, han svarer ikke på min forrige besked, han skriver bare (om natten!!) .. Så skriver jeg tilbage, men han svarer ikke før nytår..
For to uger siden, skriver JEG så om natten og det ender med, at jeg spørger ham, om vi ikke skal mødes. Vi mødes efter noget tid, hvor han ikke ved, om han kan eller ej...
Det ender med, at vi tager hjem til mig. Jeg tager hans mødom, og når vi vågner har vi sex igen. Han virkede meget sød den morgen/eftermiddag, men han skal jo hjem, og dagene efter skriver han ikke.. Så jeg skriver til ham, og efter lang ventetid på et svar fra ham, skriver han, at han gerne vil ses igen, men at han har MEGET travlt..
Siden har vi ikke skrevet sammen, men så får jeg en lørdag nat en besked fra ham, hvori han skriver "You makes me crazy, you rock my world!" Jeg er totalt forvirret.. Hvad VIL han???
Jeg faldt desværre for ham, da jeg mødte ham den nat, vi havde sex....
Hvad betyder hans hentydninger?
På forhånd tak. :-)
Hilsen den fooooorvirrede!! 18 år

SVAR:
Kære ”forvirrede”
Tak for dit spørgsmål. Jeg kan godt forstå, at du er forvirret over, hvad der sker. Jeg kan ikke svare helt konkret på, hvad han vil, for jeg tror faktisk ikke, han selv er helt klar over det. Han sender ikke tydelige signaler. Det er ikke til at sige, om det ”kun” er sex med dig, der tiltrækker ham, eller om han er interesseret i dig også. Det tror jeg måske heller ikke han selv ved endnu.
Hvad vil du?
Er det kun ham, du er forvirret over, eller er du også forvirret over dig selv? Ved du selv, hvad du vil? Du kyssede med ham første gang, mens du selv havde en kæreste. Det virker som om der allerede dér var en vis form for forvirring. Hvis du gerne vil kunne stole på en fyr, må du også selv være til at stole på.
Mere end sex?
Du fortæller, at I ikke udvekslede et ord i skolen efter at have kysset første gang. Du skriver også, at du faldt for ham, da I havde sex første gang. Har I mere sammen end sex? Kan I tale sammen? Sex kan være fantastisk, men et forhold kan ikke alene bygge på sex.
Hvis man ikke kan tale sammen og kommunikere godt med hinanden, vil forholdet på et tidspunkt gå i opløsning. Mit spørgsmål til dig er derfor: Hvad vil du? Er det en fyr, du ønsker at have sex med, eller vil du mere med ham?
Hvis du tænker, at der er mere at bygge på, så må du til at lære ham at kende. Du må fortælle ham, at du er forvirret over, hvad han vil og også fortælle, hvad du selv tænker. Snak sammen, lav noget sammen, lær hinanden at kende. På den måde finder du ud af, hvad han vil og ikke vil – og også hvad du selv vil og ikke vil. Tænk også over om han vil kunne gøre dig tryg. Hvis ikke, så drop ham.
Pas på dig selv og undervurder ikke, hvordan det er at være sammen med en fyr, du både kan tale med, stole på og føle dig tryg sammen med. Hvis disse elementer er til stede i et parforhold, vil oplevelsen af sex også være endnu mere fantastisk.
Læs evt. disse artikler:
Kærestepotentiale… eller en god ven?
Sex og følelser
Vejen til god sex
Værd at vente på
Kærlig hilsen
Lene