Sex uden kondom eller udløsning. Kan jeg være gravid?
Jeg havde sex med min kæreste for to dage siden uden kondom. Han havde ikke sædudløsning inde i mig, men jeg er stadig bekymret. Kan jeg være gravid?
M, 15 år

SVAR:
Kære M
Tak for dit spørgsmål. Da du ikke har oplyst din mailadresse, håber jeg, du læser svaret her.
Du er i samme båd som mange andre piger (og drenge), så vi har allerede skrevet en hel masse om det på hjemmesiden. Jeg vil derfor henvise dig til at læse artiklen
Sådan bliver du gravid
og svarene
Sex uden beskyttelse – kan jeg være gravid?
Ubeskyttet sex og angst for at være gravid – hvad gør jeg?
Som du kan se af svarene, opfordrer vi til, at du tænker over, hvordan du vil bruge din seksualitet, og hvordan du gerne vil have, dit sexliv skal være. Du er stadig meget ung og har mulighed for at beslutte dig for, hvilke erfaringer du vil have med i resten af dit liv.
Hvis du gerne vil have mere uddybende svar, er du meget velkommen til at skrive igen.
Pas rigtig godt på dig selv!
De bedste hilsner
Vibeke