Problemer med sammentrukket penispung - hvad gør jeg?

Vis spørgsmål

Jeg synes at min penispung det meste af tiden er sammentrukket og jeg synes sjældent, jeg oplever, at pungen hænger. Den er også tit sammentrukket, selvom jeg ikke fryser.

Det er ved at blive lidt et problem for mig, når jeg f.eks. løbetræner. Pga. de lidt strammere løbebukser, så glider den ene testikel nærmest op og det er oftest ubehageligt. Det gør, at jeg flere gange på turen må trække dem ned igen, mens jeg løber.

NN, 25 år

SVAR:

Hej 25.

Det lyder som om, at den eller begge testikler hos dig lidt for nemt kan presses op i den kanal, hvor de kom ud fra, da du var i din mors mave.....Der er altid en lille kanal her, men hos nogle kan den være lidt stor...

Jeg tror bestemt ikke, at det er noget, man kan operere sig ud af, så du må nok bare købe nogle lidt mindre stramme løbebukser!

Roland