Problemer med penis - kan I hjælpe mig?

Vis spørgsmål

Spg.1. Når min penis bliver stiv, står den 180 grader op mod maveregionen. Jeg tror, det er MEGET unormalt for drenge på min alder!! I slap tilstand står den lidt under midten.

Spg.2. Jeg har problemer, når jeg går på toilettet, fordi at jeg føler, jeg skal tisse mega meget, men som regel bliver det bare en lille stråle. Det gør ikke ondt, så det kan vel ikke være blærebetændelse?? Og efter jeg så har tisset, dråber det så fra den, selvom jeg prøver at tøre den af. Så jeg bliver nød til at lade den "hænge" oppe i underbuksen, indtil den får alt "tisset" sivet ud.

Please hjælp mig! Det har stået på i nogle år nu.

Problemet er, at jeg ikke tør sige det til min forældre, da jeg synes, det er pinligt.

Jeg vil VIRKELIG gerne vide, om jeg i fremtiden godt kan få børn og om jeg evt. skal opereres for at min penis bliver normal.

MVH den anonyme på 14 år!

SVAR:

Hej Anonyme

1. Din penis lyder meget normal. Når man er ung som du, står penis sådan i stiv tilstand.

2. Så længe det ikke gør ondt, og du ikke oplever, at det drypper mere end få sekunder til minutter efter vandladning, kan du sagtens se tiden an. Efter vandladning er det normalt, lige at lade penis dryppe af. Pakker man den for hurtigt ind, er det normalt, at den drypper lidt i buksen.

Andreas Hoff