Min penis er skæv - kan det skyldes ulykke?

Vis spørgsmål

Hej Adam og Eva. Jeg har et "stort" problem.. Når jeg får stiv tissemand, bøjer den sån forover, er det noget, der går væk eller hvad? Jeg tror, det kan være fra en gang, hvor jeg fik min tissemand og det ind i et styr på en crosser.. Kan det muligvis gøre det? Og hvis, hvordan får jeg det væk? Jeg har ikke haft sex endnu, og har ikke en kæreste.

Hilsen den forvirrede dreng.

SVAR:

Rigtig mange mænds peniser drejer til den ene side eller ned. Det er utroligt sjældent, at det giver nogen problemer. Man vil i hvertfald kun gøre noget, hvis det giver problemer ved samleje, så bare vent: Det vil sikkert ikke give nogle problemer, og hvis det af en eller anden grund skulle gøre det, kan du tage det op med din læge til den tid.

Jeg tror ikke, at det har noget med dit uheld at gøre

Roland