Min forhud er pludselig forandret - hvad sker der?

Vis spørgsmål

Hej brevkasse.. jeg er 14 år og har lige et spørgsmål, jeg vil spørge jer om. Det er sådan, at for 1 dag siden ( lige sket) var min forhud normal. Dvs. den dækkede pikhovedet og kunne ikke gå længere ned end halvdelen af pikhovedet, men noget er sket, for i dag så kunne jeg pludselig mærke, at det gjorde ondt, når min penis ramte min buksekant, så jeg tjekkede det og så at min FORHUD VAR GÅET HELT NED TIL PIKHOVEDETS RAND!! Fik det vildeste chok og nu er jeg rimelig nervøs for, hvad der er sket...

Hvis I ville være så søde at skrive, hvad der er sket/ sker, så er I søde..

M.v.h

Kevin, 14 år

SVAR:

Hej Kevin

Det er faktisk helt normalt!!! Du er ved at blive voksen, og det du fortæller er en ud af en række forandringer du kommer til at opleve.

Held og lykke!

Andreas Hoff