Kan ikke trække forhud tilbage og glans gør ondt - hvad gør jeg?
Hej adam og eva, jeg er 16 år gammel og er stadig jomfru og er skræmt fra vid og sans om sex af den grund, at jeg ikke kan trække min forhud tilbage, når min penis er stiv, og min glanspenis gør ondt, når den blir rørt.
Hva ska jeg gøre ???
Hilsen hamdenanonyme

SVAR:
Hej Hamdenanonyme
Det er ikke noget, du skal være bange for. Det er ikke sikkert, det vil betyde noget ved samleje, og hvis det gør, kan man ved en meget lille operation gøre, så det bliver bedre.
Hvis du vil have en læge til at se på det, inden du bliver gift, så gør endelig det. Så kan han/hun råde dig til, hvad du skal gøre. Men jeg vil nu mene, at du bare skal give det noget tid og se, om det ikke går. Man skal nok lige prøve at være sammen med sin kone, før man får lavet en operation "dernede", synes du ikke?
Roland