Jeg er 14 år og kan ikke sperme - hvorfor?
Hej. Jeg er en dreng på 14 år, men jeg kan stadig ikke sperme, hvorfor?

SVAR:
Hej
Drenge begynder at kunne have sædafgang på forskellige tidspunkter. Nogle tidligt, andre lidt senere. Du er formentlig en af dem, der oplever det lidt senere, og det er helt naturligt.
Jeg synes, du bare skal vente på det og vide, at det højst sandsynligt sker for dig en gang inden for den nærmeste fremtid. I din alder, altså 14 år, er det ikke noget, du behøver at bekymre dig for. Hvis du, om for eksempel to eller tre år, stadig har problemet, kan du skrive igen, men det tror jeg heldigvis slet ikke bliver aktuelt.
Andreas