Hvornår kan vi forsøge ny graviditet efter spontan abort?

Vis spørgsmål

Hej, håber virkelig på I kan hjælpe mig. Jeg har desværre aborteret i weekenden i 10. uge. - Jeg var til scanning i fredags, fordi jeg var begyndt at små bløde, og det viste sig, at fosteret var dødt i uge 4. Mit spørgsmål er, hvornår må man forsøge ny graviditet?

Vh. Mjk, 25 år

SVAR:

Hej

Det er jeg virkelig ked af at høre. Det må være virkelig svært.

Mht. hvornår I skal forsøge igen, kan man starte efter den første menstruation efter barnet og blodet er kommet ud.......

Jeg håber, at det vil gå bedre næste gang.

Roland