Hvorfor svier og brænder det ved samleje?

Vis spørgsmål

Hej med jer. Min kæreste og jeg er igen begyndt at skulle have sex, efter 4 meget magre år, uden nogen form for fysisk kontakt. Pausen skyldes, vi fik tvillinger, som har taget hårdt på forholdet, men nu er vi i Spanien på ferie og har genfundet balancen, og har lyst til hinanden igen.

Der er så det lille problem, at når jeg skal have penis op i min kæreste, så svier det helt sindssygt på hende, og hun får en brændende fornemmelse, som gør det umuligt for os at komme videre. Hun har ikke udflåd, eller svampelignende tilstand og dufter dejligt normalt. Vi har prøvet med explorationscreme, men det hjælper ikke. Hvad tror I, det kan være?

John

SVAR:

Hej John

Det kan nemt være en eller anden slags infektion (svamp, nogle bestemt bakterier), også selvom hun ikke har udflåd osv. Dette kan ikke klares via mail, men skal ses på af jeres egen læge, når I kommer hjem. Jeg tror ikke, at der er noget, I kan gøre ved det, inden I kommer hjem.

Roland