Hvorfor bliver glans ikke hård ved rejsning?
Hejsa :) jeg er en fyr på 26 år, som har et mindre problem, som irriterer mig lidt. Når jeg får rejsning, så bliver penis jernhård, men det gør min glans ikke; den forbliver lille og blød, som når penis er slap :(
Når jeg får udløsning, så bliver glansen hård, indtil udløsningen er slut. Hvad kan jeg gøre ved det?
Når man ser på andres tissemænd, er de hårde fra skaft til glans, så det irriterer mig, at jeg ikke kan det :(
Håber I kan hjælpe mig
Hilsen C, 26 år

SVAR:
Hej C.
Jeg er ked af at høre, at du har dette problem, men der er desværre ikke noget, man kan gøre ved det.
Nogle mænd, som har problemer med rejsning, kan få noget medicin, som hjælper med til at holde rejsningen. Medicinen er dyr og har bivirkninger, så jeg er ret sikker på, at det ikke vil være en god ide hos dig.
Hvis du synes, at "der bør kunne gøres noget", kan du tale med din egen læge om det, men jeg er ret sikker på, at lægen vil sige det samme som mig. Desværre.
Roland