Hvor sidder bitestiklerne?

Vis spørgsmål

Hej Adam og Eva. Mit spørgsmål er simpelt, men har stadig brug for svar, da jeg ikke kan finde noget på nettet.

Mit spørgsmål er, hvor ens bitestikler, de sidder?

Jeg har nemlig på fornemmelsen, at jeg (både i venstre og højre side), har bitestikler foroven og forneden af testiklerne. Er det normalt?!

Har virkelig brug for et svar, så ville være evig taknemmelig, hvis jeg får et svar på dette!

Jeg håber det.

Med hjerteligt hilsen: Mikkel, 14 år

SVAR:

Kære Mikkel

Ved hver testikel sidder der én bitestikel. Hovedet af bitestiklen sidder på "toppen" af testiklen og strækker sig ned langs testiklen, hvorfor du også kan mærke bitestiklen ved det nederste af testiklen. Det er helt normalt.

Se også illustrationen i artiklen: Drengens kønsorganer

Mvh
Boje