Hvor hårde må testikler være?

Vis spørgsmål

Hej, har her de sidste par dage syntes at mine testikler virker hårde, men er blevet i tvivl om, hvordan de normalt føles. Har kigget overalt på internettet og kan ikke finde et svar på dette, så mit spørgsmål er :

Hvor bløde skal testikler være eller hvor hårde må de ca. være.

Kasper, 25 år

SVAR:

Hej Kasper

Hvis de ikke gør ondt eller er ophav til andre gener, er de formentlig så hårde, som de skal være, altså inden for normalområdet.

Andreas Hoff