Hvad gør jeg hvis penisstrengen springer?

Vis spørgsmål

Hej. Som en slags forebyggende spørgsmål, vil jeg gerne spørge om, hvordan man generelt, og særligt mht. hygiejne, skal forholde sig, hvis man kommer ud for den situation, at ens penisstreng springer?

Har læst om, at mange oplever, at det bløder meget, og tænker om der kan være risiko for infektion, blodforgiftning eller lignende...

NN, 24 år

SVAR:

Hej

Hvis det gør det, skal man bare vaske sig lidt ekstra, og det bliver sjældent et problem med stor blødning.

Roland