Har mega ondt i testiklerne - hvad kan det være?

Vis spørgsmål

Hej. jeg vågnede i morges og havde mega ondt i mine testikler, hvor gang jeg rejser mig gør de meget meget ondt, men er også lidt små syg, så kan det være derfor?

NN, 23 år

SVAR:

Kære dig

Vi er desværre ikke en akutbrevkasse og som vi skriver, kan der gå op til 14 dage, inden der kommer svar og vi kan desuden ikke love, at svare alle. Så jeg håber, det enten er gået over af sig selv eller at du har været ved læge.

Testikler skal helst ikke gøre "meget, meget ondt", og hvis man samtidig har feber el. lign. er det værd at gå til læge. Det kan ikke udelukkes, at det er en infektion, fx.

Ofte har man dog forbigående smerter der er ubetydelige.

Andreas