Findes der pornofiltre til Mac og iPads?

Vis spørgsmål

Tak for de gode råd og redskaber til at undgå at se porno på nettet. Enologic ser dog ud til kun at være til Windows. Vi bruger Mac-computere og iPads. Findes der noget, der er (næsten) lige så godt som Enologic til disse?

(PS. Tak til alle jer, som gør et fantastisk arbejde på AdamogEva.dk Det er en nødvendig hjemmeside, svarene er virkelig gode, klare og med stor omsorg for spørgeren. Og at der er så mange forskellige svarere, signalerer kvalitet. Siden er også flot og nem at navigere rundt på. Gud velsigne jer hver især og jeres arbejde.)

Kvinde, 37 år

SVAR:

Hej kvinde på 37!

Tak for dit spørgsmål til Adamogeva.dk. Hvor er det dejligt at høre, at du er glad for at bruge siden, og at du synes, vi giver nogle gode svar. Det varmer hos os alle at få sådan en opmuntring.

Vi har en hel artikel med henvisninger til forskellige løsninger: Filtre på netværk og smartphones

Jeg håber, du finder noget, du kan bruge!

Mvh. Niels Peter Nielsen