Er pige med en lille penis - hvad skal jeg gøre?
Jeg er en pige på 13 år med en lille diller/ pik, hvad skal jeg gøre?

SVAR:
Hej Pige.
Du skriver ikke så mange detaljer, så det er lidt svært at rådgive dig. Jeg ved ikke om du er klar over, at piger har noget, der hedder en "Klitoris", som er en lille forhøjning, som er helt normalt. Hos nogle piger er den lille og hos andre lidt større. Hvis du er i tvivl, er du nødt til at spørge din mor om det eller "sammenligne" med en veninde. Du kan også læse om klitoris her på hjemmesiden, f.eks.
Pigens kønsorganer
Klitoris(fra vores leksikon)
Hvis du fortsat er usikker og bekymret, så tal med sundhedsplejersken om det eller lægen. De er vant til at høre alle slags bekymringer om kroppen, så de vil gerne hjælpe dig, så du kan være tryg ved din krop.
Roland